TORE

Meie, TOREkad, Anete, Merilin ja Eneli käisime 01.02-03.02 jälle TORE koolitusel, nüüd siis 3. moodulil. Ka seekord õppisime läbi mängude ja meil oli väga-väga lõbus. Võtsime käsile järgmised teemad: koostöö, abistamine ja selle erinevad punktid, mida silmas pidada, kirjutasime üles tegevusi, mida saaksime meie koolis seoses TOREga läbi viia, tegime tegevusplaani jne. Koostööd arendas näiteks saaremäng, kus jagasime saareosad gruppide vahel ära ja hiljem hakkasime seal saareltegutsema. Tuli ka välja mõelda, mida on sinu saareosal palju ja mida vähe, ning hiljem üleliigseid asju teistega jagada või hoopis teistelt abi küsida. 

Seekordne moodul oli põnev ka sellepärast, et saime mängida ka õues, kena ja rahuliku ilmaga. Mängisime mängu „Pime ja tumm”, mis arendas abistamisoskust. Tuli võtta paaridesse ja jagada ära, kes on alguses pime ja kes on tumm. Edasi seoti ühel mängijatest silmad lapiga kinni ja teine (tumm) pidi hakkama temaga õues jalutama ja teda igale poole viima, aga tumm ei tohtinud selle kõige juures mitte midagi lausuda. Saime ägeda emotsiooni ja abistamise kohta palju õppetunde. Päeva lõpud möödusid meil ka vingelt. Mitte keegi ei istunud lihtsalt niisama toas, vaid tulime kokku, istusime maha, mängisime mänge, laulsime ja tantsisime ja rääkisime õudusjutte.

Oleme järjekordselt väga tänulikud meie juhendajatele ja koolitajatele ning oleme valmis kõike õpitut oma koolis praktiseerima. Teiste TOREkatega kohtume juba varsti mais kogemuskohtumisel meie koolis.

Merilin Tkatšenko 8.a klassist