8.a klassi ekskursioon

8.a klass käis klassi lõpureisil Saaremaal Mändjala surfilaagris.

Me alustasime oma reisi neljapäeva hommikul väga vara kooli eest ning hakkasime sõitma Virtsu sadamasse, et minna praamile ning sealt sõita Muhumaale. Sadamasse jõudnud, saime 10 minutit end sirutada enne praamile minekut. Praamisõit möödus väga lõbusalt ja kiirelt.

Muhumaale jõudnud, hakkasime sõitma Saaremaale. Mändjalla jõudes hakkasime esimese asjana otsima oma kämpinguid ja telkalasid. Kui telgid olid üles pandud ja mugavamad riided selga pandud, läksime maastikumängule ja lohesurfile. Maastikumäng oli aja peale mäng ranna ääres, kus me pidime otsima 6 erinevat punkti ja ettenähtud ülesandeid täitma. Näiteks pidime ehitama võimalikult kiiresti ilusa liivalossi, laulma laulu „Mul on bemmil uued kummid”, tegema inimpüramiidi ja võistkonna peale 100 kosmonauti, korjama 201 käbi ja ütlema, mitu kämpingut on Mändjalas. Mängu võitis ajaliselt punane võistkond, kuid täpsuse poolest roheline võistkond, seega võime öelda, et jäime sõbralikult viiki.

Peale seda läksime 3 erinevat lohesurfi lohet lennutama. Kuna lohesurfi jaoks on vaja rohkem teadmisi kui 5 minutit õpetamist, siis me vette ei läinud, vaid proovisime hoopis liiva peal. See oli isegi lihtsam, kui tundus.

Peale seda algas meie vaba aeg. Me mängisime võrkpalli ja discgolfi, grillisime ja nautisime oma klassi mõnusat seltskonda.

Reedel oli meile kohustuslik hiline ärkamine, aga Rinell oli ainus, kes sellega hakkama sai. Hommikusöögiks olid meil õpetaja Tiina tehtud hot dogid. Peale hommikusööki läksime aerusurfi. Ka see oli lihtsam, kui tundus. Peale aerusurfi läksime uuesti sööma ning siis hakkasime tasapisi asju kokku panema. Enne sadamasse minekut hüppasime läbi ühest suurest kaubanduskeskusest ning siis hakkasimegi sõitma tagasi Muhumaale, et sõita tagasi mandrile.

Meile meeldis väga see reis ja see jääb kõigile meelde.